Șarpe & Porumbel – Shelby Mahurin (recenzie)

Acum două săptămâni aproape am primit un mesaj cum că trebuie să primesc ceva de la Editura Corint. Nici prin cap mi-a trecut că o să primesc cele două lansări ale noii colecții Corinteens, dar pe lângă cele două cărți (cea de care vom vorbi astăzi și Casa de sare și amărăciuni ), am mai primit și un tote bag tare fain pe care scrie numele celor două cărți, o cană pe care scrie Corinteens, o lumânare foarte frumoasă și o mică sticluță cu un mesaj în ea. M-au uns pe suflet aceste bucurii și pentru asta le mulțumesc tare mult celor de la Editura Corint. Dacă vrei să râzi de reacțiile mele atunci când deschid coletul, poti vedea unboxing-ul pe contul de instagram la IGTV (fatacucartile2017 ) . Acestea fiind spune, să trecem la cartea despre care vom vorbi astăzi.

Șarpe&Porumbel este o carte de 494 de pagini pline de acțiune. Nu ai timp să te plictisești. Avem parte de răzbunări, minciuni, trădări, iubire și dezamăgire. Lou este o vrăjitoare care trăiește din furturi. Ascunsă de propriul trecut și cu teama în sânge că odată și-odată tot va fi descoperită, aceasta tot face năzbâtii (chiar nu se poate abține fata asta :))) ). Reid, un vânător de temut, mereu pregătit pentru a arde pe rug o vrăjitoare. Asta a învățat încă de mic, pe vrăjitoare nu o lași să trăiască, aceasta este premisa pe care a mers toată viața. Dar ce se întâmplă atunci când cei doi vor trebui să facă un compromis și se vor căsători? Vor ieși minciunile la iveală? Vor putea vreodată o vrăjitoare și un vânător să scape de principii și să se iubească? Plină de suspans și trăiri intense, Șarpe&Porumbel este gata să îți frână inima, să ți-o vindece și apoi s-o frângă iar.

Doi uniți ca unul, pentru a se iubi, a se onora sau a arde.

Cu un final neprevăzut, Șarpe&Porumbel , te urcă în culmile extazului, te trece prin toate stările. Nu am fost în totalitate de acord cu deciziile personajelor, uneori îmi venea să arunc cu cartea de pereți, dar ar fi păcat de ea, că arată superb. Acțiunea foarte bine amplasată, personajele frumos conturate. Mi-a plăcut toată treaba cu biserica și biblia, parcă altfel s-au așezat lucrurile.

Mi-a plăcut Lou extrem de mult. A dat dovadă de tărie de caracter și totuși, de vulnerabilitate. Era ca un boboc de floare sensibil, dar care nu voia să arate asta. A fost foarte bine structurat acest personaj, dar nici Reid nu e de ignorat. Deși nu am fost în totalitate de acord cu deciziile sale, mă bucur că a făcut ceva în privința asta.

Șarpe&Porumbel este o carte Young Adult, nu știu de ce am ținut să menționez asta, dar uite că am făcut-o. De asemenea, voiam să mai spun că mi-a plăcut asemănarea asta dintre Lou-Aelin, Reid – Chaol. Cine sunt aceste personaje? Sunt două dintre cele mai iubite personaje de către mine din seria Tronul de cleștar. Chaoș și Aelin sunt două personaje foarte puternice și mi-a plăcut că Shelby Mahurin a preluat asta și în cazul personajelor sale principale, Lou și Reid.

Narațiunea se desfășoară la pesoana I, iar capilolele cărții sunt împărțite în două perspective, cea a lui Lou și cea a lui Reid. Coperta este superbă, iar scrisul este perfect. Nici prea mare, nici prea mic.

Aștept cu sufletul la gură al doilea volum, Blood&Honey, care, din câte am înțeles, va apărea în afară pe data de 1 septembrie 2020. Șarpe&Porumbel a primit de la mine 5/5 . Mă bucur că am avut ocazia să citesc o carte așa bună. Recomand persoanelor care citesc Young adult și nu numai.