Verity – Colleen Hoover (recenzie)

Autoare: Colleen Hoover
Număr de pagini:
Editura: Epica
Coperta: Broșată

La cât de lăudată a fost în ultimul timp am zis că nu se mai poate. Zis și făcut, azi-noapte căutam pe Scribd această carte. Când am găsit-o am și început-o. Recunosc, atunci nu am citit mai mult de 35 de pagini pentru că era târziu și voiam să dorm, dar azi-dimineață m-am trezit la 6 și ghiciți ce am făcut? Mi-am pus cafea și m-am pus să citesc. Cartea asta mi-a pus capac într-un mare fel. Am făcut și niște poze astăzi, dar mintea îmi stătea doar la Verity. Abia aștept să termin de făcut pozele ca să citesc. Și uite așa am tot citit până am terminat-o. Cartea asta, din punctul meu de vedere, chiar își merită laudele. Dacă vrei să afli de ce, îți recomand să citești recenzia în continuare.

Lowen este o scriitoare mai puțin cunoscută care câștigă bani cât să-și acopere chiria. Este introvertită și când este nevoită să iasă din casă evenimentele neprevazute și neplăcute la care ia parte o dau peste cap. Asta până când află că este „aleasă” (dacă e să spun așa) să continue o serie a unei autoare foarte cunoscută. Ce va alege? Va ieși de sub anonimat pentru a scrie cărțile altcuiva?

De aici, totul ia o întorsătură la care chiar nu mă așteptam. Lucrurile pe care le vei afla te vor da peste cap. Te vei enerva, vei vrea să dai cu cartea de perete (eu am citit-o de pe scribd, deci a fost cam greu😂).

Finalul, totuși, este mai mult decât cireașa de pe tort. Este ca o explozie. Nu mă așteptam la așa ceva. Mi-am făcut fel și fel de filme, dar în niciun caz nu m-am gândit la asta.

Acțiunea este cum trebuie, nu e grăbită. Intriga mi se pare deosebită, unică. Personajele au fost atât de bine construite încât au făcut prăpăd în sufletul meu. Verity m-a tulburat, m-a făcut să nu dorm noaptea din cauza curiozității pe care a stârnit-o în mine. A fost prima data după mult timp când m-am trezit de dimineață pentru a citi o carte. Am sorbit-o ca pe cafeaua de dimineață. M-am îndrăgostit iremediabil de modul în care Colleen Hoover a scris acest thriller psihologic și sper că nu se va opri, sper că nu va fi ultimul. Este al doilea thriller pe care îl ador din tot sufletul meu, care îmi intră pe sub sânge.

Sincer, aș vrea o continuare a unuia dintre personaje, oricare, vreau să văd ce se mai întâmplă cu personajele principale. Sfârșitul acela merită o continuare. Cărții i-am oferit 5⭐ fără să stau pe gânduri. A devenit cel mai bun thriller pe anul acesta și nu cred că va fi vreo carte care s-o mai detroneze de acolo. Recomand cartea iubitorilor de thriller, fanilor autoarei, dar în special persoanelor +16.