Valuri, nisip, urme de Alexandru Patachi (recenzie)

Autor: Alexandru Patachi
Număr de pagini: 124
Editura: Crizoteca
Anul apariției: 2019

În ultimul timp, am o dorință arzătoare de a citi cât  mai multe cărți scrise de autori români, așa că, atunci când am primit „Valuri, Nisip, Urme” am fost tare încântată. Mi-a plăcut mult, m-a făcut să îmi doresc să vină odată vara și să merg la mare, dar până atunci, m-am răsfățat cu imaginile vizuale din carte și m-au făcut să fiu purtată de-a lungul paginilor, la mare.

Emil, personajul principal, este un fost corporatist care renunță la serviciu pentru a scăpa de viața aceasta sufocantă de oraș și pentru a se relaxa, măcar câteva luni. Unde se putea relaxa cel mai bine, dacă nu la mare, în Vama Veche? Va ajunge să locuiască într-un cort și ca să nu plătească, îl ajută pe proprietar. Pe lângă această escapadă, avem de-a face și cu o poveste de dragoste, o poveste de care, poate, nici el nu era pregătit. Ajunge să lege prietenii cu oameni la care nu se aștepta și uite așa, tot ceea ce își propusese el, se schimbă într-un mod neașteptat, iar toată aceasta escapadă îi va schimba viața.

După cum am spus și pe instagram, această carte, pentru mine, a fost o gură proaspătă de aer, în special când nimic nu e cum trebuie și simți nevoia de o schimbare. Este o carte pe care trebuie să o ai în bibliotecă și nu numai pentru că are o copertă tare frumoasă, ci pentru că această carte îți poate fi un bun prieten atunci când simți că nimic nu mai e cum trebuie. Curajul lui Emil și dorința lui de a cunoaște au fost pentru mine niște lecții de viață  pe care le-am învățat cu drag.

Ana, venită și ea în Vama Veche să se distreze cu prietenii, ajunge să îl cunoască pe al nostru Emil, și ce crezi? De aici începe totul. O poveste de dragoste total neașteptată îți va încântă ochii și te va face să vrei să afli ce se va întâmpla în continuare, de aceea, te invit cu tot dragul să citești cartea deoarece nu vei regreta niciun moment această decizie.

Valuri, nisip, urme… O poveste despre alegerile făcute în viață, în dragoste și în… amintiri.

Cărții i-am oferit 4⭐/5. Sper din tot sufletul să mai citesc cărți scrise de acest autor, pentru că merită. Recomand tuturor această carte. 😌