Majoretele de Kara Thomas (recenzie)

Nu mai sunt majorete în orașul Sunnybook.

Două dintre fete au murit într-un accident auto. Alte două au fost ucise de vecinul pervers, împușcat mortal de un polițist din cale afară de zelos. A cincea adolescentă și-a luat zilele. După câțiva ani, conducerea liceului unde învățau fetele hotărăște să le aducă un omagiu. Pentru Monica, sora mai mică a majoretei care s-a sinucis, nu e deloc ușor. Ea nu vrea să își amintească, vrea doar să uite. Din păcate, nu are cum. Câteva scrisori anonime descoperite din întâmplare în biroul tatălui vitreg și un telefon mobil ascuns într-un sertar o fac să creadă că între cele cinci fete moarte există o legătură tainică. Nu mai sunt majorete în orașul Sunnybrook, dar asta nu înseamnă că locuitorii sunt în siguranță.

Autor: Kara Thomas
Număr de pagini: 368
Editura: Leda Edge (Corint)
Anul apariției: 2019
Tip copertă: Softcover

Și acum când mă gândesc la această carte, mă simt de parcă abia am terminat-o. Citind cartea aceasta mi-am readus aminte de ce iubesc atât de mult cărțile de genul acesta, thriller. Am trăit într-un suspans super mare așteptând ca finalul să fie altul. Tot finalul pe care mi l-am clădit în minte s-a „dărâmat” atunci când am citit ultimele pagini ceea ce denotă faptul că această carte este foarte imprevizibilă (din punctul meu de vedere).

Monica, personajul principal și personajul cheie al acestei povești este convinsă că sora sa nu s-a sinucis și că moartea celor patru prietene ale majoretei nu sunt întâmplătoare, asta după ce găsește niște scrisori în biroul tatălui său vitreg, scrisori care spulberă tot ce a încercat să uite. Moartea celor cinci majoretele au o legătură între ele, iar Monica este pornită să o afle. Ce va afla și ce se va întâmpla până la final, vei afla doar dacă vei citi cartea. 😌

Acțiunea se petrece într-un mic orășel, Sunnybrook, un orășel mic în care veștile se află repede. În care toată lumea știe pe toată lumea. Personajele sunt atât de frumos construite încât am fost atât de atrasă de personaje, atât de aproape de ele și de deciziile pe care le-au luat. Capitolele sunt din două perspective, Monica și sora sa, Jennifer. Capitolele din perspectiva lui Jennifer sunt la persoana a 3a și sunt destul de rare, pe când capitolele din perspectiva Monicăi sunt cele mai dese și sunt la persoana întâi.

Coperta te intrigă, nu glumă. Ascunde un mister pe care îl vei afla cu cât vei parcurge paginile cărții. Mister pe care vei vrea să îl afli doar cât privești cartea. Cartea este bine structurata și se citește destul de ușor, ce-i drept.

Cartea o recomand iubitorilor de thriller, bineînțeles și oricui mai vrea să o citească. Cartea a fost prima lectură din 2020 și a fost cea mai bună. Nu puteam începe anul mai bine de atât. I-am oferit 5⭐/5 deși i-aș fi oferit mult mai mult.

2 gânduri despre „Majoretele de Kara Thomas (recenzie)”