Asta e povestea noastră – Ashley Elston (recenzie)

Nimeni nu știe ce s-a întâmplat de fapt în acea dimineață la River Point. Cinci tineri au plecat la vânătoare. Doar patru s-au întors. Nici unul nu vrea să spună cine a tras glonțul care l-a ucis pe prietenul lor, Grant.

Kate Marino, elevă în ultimul an de liceu, face practică la birourile procuraturii. Prim-procurorul districtului îi dă șefului ei, domnul Stone, cel mai important caz care a existat în orășelul lor. În ciuda faptului că probele îi incriminează pe cei patru, prim-procurorul face presiuni să fie clasat cazul.

Motivată de scopuri personale pentru a ajuta să se facă dreptate, Kate încearcă să afle care sunt secretele băieților, fără să îl dezvăluie însă pe al ei. Pe măsură ce investighează cazul alături de domnul Stone, pentru tânără devine tot mai limpede că accidentul din dimineața aceea nu a fost o întâmplare și că, dacă nu descoperă adevăratul criminal, viețile mai multor oameni vor fi în pericol, inclusiv a ei.

Titlu: Asta e povestea noastră

Număr de pagini: 336

An apariție: 2019

Editură: Leda Edge

Plecând de la faptul că atunci când am început-o, nu știam absolut nimic despre ea (nu citisem nici măcar sinopsis-ul), nu știam la ce să mă aștept, însă am fost surprinsă plăcut. Cartea este neașteptat de faină, chiar este un thriller super bun care merită citit până la ultima pagină. Eu am început-o în tren, unde am citit 250 de pagini pe nerăsuflate, deci dacă aveți timp liber, o terminați într-o zi. 🤭

Acțiunea se petrece în River Point. 5 prieteni merg la vânătoare, dar doar 4 se mai întorc. Nici unul nu recunoaște că a făcut-o. Doar unul dintre ei a făcut-o, iar ceilalți trei se acoperă. Kate Marino, protagonista noastră, lucrează la un birou de procuratură pentru avocatul care, ghici ce? Va reprezenta cazul River Point. Este elevă în ultimul an de liceu, iar ea și prietena și sunt singurele care sunt stagiare la acel birou de procuratură.

Din motive personale, Kate se va implica mai mult decât ar trebui în acest caz care pare imposibil de rezolvat. Aceasta încearcă să surprindă orice imagine care ar părea suspectă cu camera sa. Pe parcursul lecturii, am început să vin cu fel și fel de „teorii”, dar nu prea m-am apropiat, iar pe la sfârșitul cărții, autoarea mi-a cam dat peste cap tot ceea ce am crezut.

Capitololele sunt din două perspective, perspectiva criminalului și perspectiva lui Kate Marino. În momentul în care avansezi cu lecturarea, începi să bănuiești cine ar fi, deși nu poți fi sigur niciodată de asta, în special când vine vorba de această carte. Am simțit un pic de asemănare cu cartea „Unul dintre noi minte”, dar nu a fost ceva rău. Nu a existat vreun moment în care să mi se pară că poveștile sunt 100% identice. Doar acțiunea m-a dus cu gândul la acea carte și ceea ce se întâmplă cu personajele.

Acțiunea nu mi s-a părut grăbită, ci bine construită. A existat suspans, dar nu acel suspans de să ți se facă pielea de găină. Din punctul meu de vedere, cartea poate fi citită de oricine. Bineînțeles că a existat romantism, însă un romantism clișeic. Mi s-a părut că se putea și mai bine pe această parte ținând cont de împrejurările în care s-a format.

De copertă pot să vă spun că arată bine, chiar neașteptat de bine. A reușit să îmi inspire dorința de a o citi cât mai repede, de a afla ce se află sub o copertă așa intrigantă. Jocul de culori mă duce cu gândul la „mister” , așa că, din punctul meu de vedere, coperta se potrivește mănușă.

Cartea a primit de la mine 5⭐/5 pentru că a fost super. Chiar mi-a plăcut super mult și o recomand oricui vrea s-o citească, în special iubitorilor de thriller. Le mulțumesc și celor de la @ledaedge pentru carte.