Totul se termină cu noi || recenzie

Autor: Colleen Hoover

Editura: Epica

Colectia: EpicLove

Nr. pagini: 416 pagini

Tip coperta: necartonată

Uneori, cei care te iubesc te rănesc cel mai tare. Lily Bloom nu a avut întotdeauna o viață ușoară, dar asta nu a oprit-o niciodată să muncească din greu pentru a-și îndeplini țelurile. A evoluat foarte mult: a absolvit liceul, s-a mutat la Boston și și-a început propria afacere. Când Lily îl cunoaște pe Ryle Kincaid, un chipeș neurochirurg, se simte imediat foarte atrasă de el și viața i se schimbă brusc.
Ryle este un tip hotărât, încăpățânat și poate chiar puțin arogant. Este, de asemenea, sensibil, deștept și foarte atras de Lily. În plus, arată dumnezeiește în uniformă de medic. Lily nu și-l poate scoate din minte. Însă el respinge categoric ideea de a avea o relație serioasă și de lungă durată. Chiar și atunci când Lily pare să devină excepția de la această regulă, ea tot vrea să afle motivul care l-a făcut să nu-și dorească decât aventuri de o noapte.
Pe măsură ce întrebările legate de noua ei relație o copleșesc, apar și gândurile cu privire la Atlas Corrigan, prima ei iubire, cu care a avut o legătură deosebită. Atunci când Atlas reapare brusc în viața lui Lily, tot ce a clădit împreună cu Ryle amenință să se destrame.
Cu acest roman îndrăzneț și profund, Colleen Hoover spune o poveste sfâșietoare, despre iubire
și sacrificiu, care explorează orizonturi noi.

Coollen Hoover este pe departe autoarea mea de suflet și nu exagerez când spun asta. Totul se termină cu noi este a doua carte citită de mine scrisă de această autoare și nu regret. Cartea am primit-o în urma unui Secret Bunny organizat de o tipă super mișto și abia aștept să particip și la Secret Sunny, dar asta e altă conversație. 😁 Iubesc atât de tare cartea aceasta.

Lily Bloom este femeia ideală, zic eu. Și-a urmat propriile vise și nu i-a păsat de consecințe, s-a mutat în Boston pentru a-și termină studiile și pentru a-și deschide propria afacere. Ryle Kincaid este atât de încăpățânat. Se gândește doar la job-ul de neurochirurg și nu își dorește relații serioase, ci doar aventuri de o noapte. Interesant faptul că Lily a fost o excepție chiar mare. Însă atunci când Lily își întâlnește fosta primă iubire, totul se dă peste cap, într-un fel sau altul și tot ceea ce a clădit cu Ryle stă pe cale să se spulbere.

Am devorat cartea aceasta (la figurat, bineînțeles) și a fost o dovadă asupra faptului că autoarea aceasta este o minune. Este o poveste de-a dreptul sfâșietoare și sinceră să fiu, chiar m-a tulburat. Nu am fost în stare să mai leg vreun cuvânt după ce am terminat-o. Subiectul abordat de autoare zic că este unul destul de sensibil și acesta a fost punctul forte al cărții, subliniind adevărurile dureroase ale zilelor în care trăim.

Relația dintre Lily Bloom și Ryle Kincaid mi s-a părut un pic clișeică la început, însă nu gustasem eu cu adevărat întreaga acțiune, dar după ce am văzut ce și cum, crede-mă că mi-am retras cuvintele. Am rămas șocată când am văzut încotro se duce acțiunea și sinceră să fiu, primul gând a fost „doamne, ce idiot e Ryle”, ca mai apoi să îmi doresc să îl bat și să îl trezesc la realitate.

Bineînțeles că sfârșitul nu a fost întocmai cel pe care îl așteptam, dar a fost mai bun de atât. Practic, a fost cireașa de pe tort, deși mi-aș fi dorit să se fi întâmplat cu câteva pagini înainte. Greu s-a mai decis și Lily, dar bine că a ales într-un sfârșit.

Acțiunea este bine conturată și cadrul care ne este prezentat mai mereu, este, desigur, Boston. Personajele au fost bine construite și nu am nimic de obiectat, mai ales că am citit și Epilogul și am rămas și mai șocată decât am fost. Sincer, chiar mi-a fost greu să vorbesc despre carte.

Bineînțeles că această carte a avut și un citat celebru în care tind să cred, sinceră să fiu, „Nu există oameni răi. Toți suntem oameni care uneori fac lucruri rele.” – dacă stau bine să mă gândesc, chiar este și un sâmbure de adevăr în tot citatul ăsta. Poți ghici ce personaj a spus asta? Aștept comentariul tău aici.

Pe Goodreads i-am oferit 5/5 deși eu personal i-am oferit 4.5/5 deoarece la un moment dat, acțiunea totuși mi se părea un pic lungită ca apoi, boooom, să vină sfârșitul ăla. Tu ai citit această carte? Dacă da, ce părere ai despre ea?